Uw woon – en huurzaken snel online geregeld. Dat kan via ons huurdersportaal. Activeer uw persoonlijke ‘Mijn Oost West Wonen’ account en regel uw huurzaken online op het moment dat het u uitkomt, ook buiten onze openingstijden.
Heeft u nog geen account? Dan kunt u deze aanvragen via
Bent u ingeschreven als woningzoekende? Kijk dan voor meer informatie over de app voor woningzoekenden op deze pagina:
Uw persoonlijke omgeving op de website van Oost West Wonen
Via ‘Mijn Oost West Wonen’ regelt u makkelijk en snel zelf uw woon- en huurzaken. Waar en wanneer u wilt, vanaf uw computer, mobiel of tablet. U kunt bijvoorbeeld een reparatie aanvragen, uw geldzaken regelen of uw gegevens aanpassen.
Zaken die u in uw persoonlijke Mijn Oost West Wonen omgeving kunt regelen of inzien:
- Reparatieverzoek indienen en eerdere verzoeken bekijken
- Betaalgegevens wijzigen en inzien
- Huurnota's inzien en betalen
- Contactgegevens aanpassen
- Overlast, tips of complimenten melden
- Abonnementen aanvragen
- Documenten inzien
- Huur opzeggen
We hebben ook een app voor u!
Is het activeren van uw account gelukt? Met uw account heeft u ook toegang tot de Oost West Wonen app. Download de app via de appstore op uw telefoon of tablet. Met de Oost West Wonen app heeft u uw gegevens en persoonlijke berichten nog sneller bij de hand. Waar u ook bent. Zijn er ontwikkelingen waar we u van op de hoogte willen stellen? Dan ontvangt u daarover een persoonlijk bericht.
De eerste keer inloggen en gebruik maken van Mijn Oost West Wonen
In een online video laten we zien waar u het huurdersportaal en de app voor kunt gebruiken. Ook vindt u onderaan deze pagina het antwoord op veelgestelde vragen. Heeft u nog geen link van ons ontvangen om uw account te activeren? Of heeft u hulp nodig bij het inloggen of het downloaden van de app? We helpen u natuurlijk graag verder! Neem contact met ons op via 0187 22 11 00 of mail naar
Instructievideo huurdersportaal en app

Informatiefolder huurdersportaal en app
