Heeft u een reparatieverzoek? Dan kunt u dit hieronder doorgeven. Voor sommige reparaties bent u zelf verantwoordelijk, andere reparaties doen wij voor u. Als u het reparatieverzoek indient, ziet u meteen wat voor u geldt. Als wij meer informatie nodig hebben, bellen wij u. Als uw verzoek duidelijk is, geven we het door aan het bedrijf dat de reparatie doet. Zij nemen zo snel mogelijk contact met u op om een afspraak te maken.
Voor sommige reparaties werken wij samen met bedrijven waar u zelf contact mee moet opnemen. Dit geldt voor:
Woont u in een woon-zorgcomplex?
Voor de woon-zorgcomplexen geldt dat reperatieverzoeken of storingen aan de betreffende zorgpartij moeten worden doorgegeven.
Een spoedreparatie?
Heeft uw reparatie spoed? Neem dan contact met ons via telefoonnummer 0187 22 11 00. Ook buiten kantoortijden kunt u ons voor spoedreparaties op dit telefoonnummer bereiken. Via een keuzemenu wordt u met de juiste aannemer verbonden.
Meld uw reparatieverzoek online
Heeft u een andere reparatie? Meld uw reparatie dan eenvoudig online via onderstaand menu. Voor elk onderdeel dat kapot is in uw woning vragen we u een apart reparatieverzoek in te dienen, zodat de juiste aannemer het voor u kan repareren.
Let op: Heeft u al een reparatieverzoek ingediend, maar hier nog niks op gehoord? Het kan even duren voor de aannemer contact met u opneemt. Als u een bevestigingsmail van ons heeft ontvangen, is uw aanvraag in behandeling. De betreffende aannemer neemt contact met u op om afspraken te maken. Houd er rekening mee dat de aannemer u mogelijk belt met een voor u onbekend nummer.
[reparatieverzoek starten]
Storing of reparatieverzoek buiten kantoortijden
Heeft u buiten kantoortijden of in het weekend een storing of reparatieverzoek die echt niet tot de volgende werkdag kan wachten?
Bel naar ons algemene nummer 0187 - 22 11 00
Via een keuzemenu verbinden wij u door naar de juiste aannemer
CV-installatie kies 1
Rioolverstopping kies 2
Glasbreuk kies 3
Liftstoring kies 4
Voor overige storingen blijft u aan de lijn