Wij werken aan de kwaliteit van onze dienstverlening!

Publicatiedatum: 29-03-2021

Wat vindt u van:
Het contact met Oost West Wonen….
De informatie die u ontvangt….
Hoe reparaties worden uitgevoerd….

Op deze en vele andere vragen zijn wij benieuwd naar uw mening. In samenwerking met Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH), en haar partner DESAN, doen we hier onderzoek naar.  Door uw antwoorden weten wij waar u tevreden over bent, wat u belangrijk vindt en wat er beter kan. Zo kunnen wij onze dienstverlening steeds aanpassen en verbeteren.

Uw mening is belangrijk!
KWH of DESAN kan u vanaf dinsdag 13 april uitnodigen om via e-mail of via sms een online vragenlijst in te vullen. Ook kunnen zij u op werkdagen en zaterdagen telefonisch benaderen om uw mening te geven over de dienstverlening van Oost West Wonen. Het bellen gebeurt ook met mobiele nummers. Heeft u een oproep gemist van een mobiel nummer dat u niet kent en u belt dit nummer terug, dan hoort u dat dit een telefoontje voor het onderzoek was. Het hangt van het totaal aantal reacties van onze huurders af of ze u nogmaals gaan bellen.

Meedoen? Graag!
Meedoen is niet verplicht. Maar wij stellen het bijzonder op prijs als u meedoet aan het onderzoek. Alleen op deze manier kunnen wij onze dienstverlening waar mogelijk verbeteren en u beter van dienst zijn. Uw mening is dus erg belangrijk!

Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om!
U kunt ervan uitgaan dat zowel Oost West Wonen, als DESAN, als KWH zorgvuldig met uw gegevens omgaan. De antwoorden die u geeft, blijven anoniem, tenzij u anders aangeeft. Al uw gegevens zijn vertrouwelijk en worden alleen voor dit onderzoek gebruikt.

Meer informatie?
Wilt u meer informatie over KWH? Kijkt u dan eens op de website van KWH.

Deel deze pagina