Uw woon – en huurzaken snel online geregeld. Persoonlijk, makkelijk en veilig. Dat kan vanaf komende week via ons nieuwe huurdersportaal en de app. Komende week ontvangen alle huurders van Oost West Wonen een activatiecode voor het activeren van hun eigen persoonlijke 'Mijn Oost West Wonen' account. Zodra u deze activatiecode heeft kunt u via
Uw persoonlijke omgeving op de website van Oost West Wonen
Via uw persoonlijke ‘Mijn Oost West Wonen’ omgeving regelt u makkelijk en snel zelf uw woon- en huurzaken. Waar en wanneer u wilt, vanaf uw computer, mobiel of tablet. Bijvoorbeeld om een reparatie aan te vragen, uw geldzaken te regelen of uw gegevens aan te passen.
Zaken die u in uw persoonlijke Mijn Oost West Wonen omgeving kunt regelen of inzien:
- Reparatieverzoek indienen en eerdere verzoeken bekijken
- Betaalgegevens wijzigen en inzien
- Huurnota's inzien en betalen
- Contactgegevens aanpassen
- Overlast, tips of complimenten melden
- Abonnementen aanvragen
- Documenten inzien
- Huur opzeggen
We hebben ook een app voor u!
Regel uw woon- en huurzaken op uw mobiele telefoon via de Oost West Wonen app. Uw gegevens en persoonlijke berichten heeft u nog sneller bij de hand en inloggen was nog nooit zo eenvoudig. Uw download de app op uw mobiele telefoon of tablet, dus waar u ook bent, u heeft altijd alle relevante & persoonlijke informatie bij de hand. In de loop van deze week is de nieuwe Oost West Wonen app te vinden in uw app- of playstore.
De eerste keer inloggen en gebruik maken van Mijn Oost West Wonen
In een online video laten we zien waar u het huurdersportaal en de app voor kunt gebruiken. Ook vindt u op
Op dinsdag 21 februari van 10.00 tot 12.00 uur en 14.00 tot 16.00 uur hebben we bij ons op kantoor inloopmomenten gepland en zitten we voor u klaar om u op weg te helpen. Uiteraard kunt u ook op een ander moment langskomen of contact opnemen via 0187 22 11 00 of